FunctiemixVergelijken

Instelling

naamDe Wendakker (brin 27PH)
bestuurVivente, Stichting voor Christel. Prim. Onderwijs - 14 instellingen
sectorBasisonderwijs - bao
gemeenteZwolle (postcode 8043)
regioIJssel en Vecht

Instelling

naamChr. Daltonschool Kon. Emma (brin 13CH)
bestuurVivente, Stichting voor Christel. Prim. Onderwijs - 14 instellingen
sectorBasisonderwijs - bao
gemeenteZwolle (postcode 8023)
regioIJssel en Vecht

Inschaling leraren(%)Vergelijk

De Wendakker

Inschaling leraren(%)

Chr. Daltonschool Kon. Emma

De Wendakker

Gegevens in een tabel
jaar
L10
L11
L12
Overig
20182019
86,586,0
13,57,4
--
--

Chr. Daltonschool Kon. Emma

jaar
L10
L11
L12
Overig
20182019
77,783,4
16,77,3
5,65,2
--

Functiemix 2006-2017(%)

De Wendakker

De Wendakker

jaar
LA
LB
LC
Overig
201220132014201520162017
84,183,878,680,282,984,9
15,916,221,419,817,115,1
------
------

Functiemix 2006-2017(%)

Chr. Daltonschool Kon. Emma

Chr. Daltonschool Kon. Emma

jaar
LA
LB
LC
Overig
201220132014201520162017
71,973,280,675,677,377,0
28,126,819,418,317,017,2
---6,15,75,7
------

Personeel(fte)

De Wendakker

Personeel(fte)

Chr. Daltonschool Kon. Emma

De Wendakker

Gegevens in een tabel
jaar
Leraren
Managers
Ondersteuners
LIO's
Totaal
201420152016201720182019
37,234,734,031,130,229,2
2,72,72,62,11,8-
3,94,44,44,24,85,2
------
43,741,741,037,436,834,4

Chr. Daltonschool Kon. Emma

jaar
Leraren
Managers
Ondersteuners
LIO's
Totaal
201420152016201720182019
14,616,417,617,417,919,4
0,60,60,6-0,80,8
0,51,41,31,31,62,6
-----0,6
15,818,419,518,720,323,4

Leerlingen

De Wendakker

Leerlingen

Chr. Daltonschool Kon. Emma

De Wendakker

Gegevens in een tabel
jaar
Leerlingen
Leerling-leraar ratio
Gewichtleerlingen
Leerling gewicht
201420152016201720182019
828774726660600587
22,322,321,321,219,820,1
849,9794,7740,7676,2607,5587,0
1,01,01,01,01,01,0

Chr. Daltonschool Kon. Emma

jaar
Leerlingen
Leerling-leraar ratio
Gewichtleerlingen
Leerling gewicht
201420152016201720182019
332372372398399412
22,722,721,122,822,221,2
344,0387,3380,1404,3406,5412,0
1,01,01,01,01,01,0
• dit is een reflexis systeem •